دلم گرفته باز....
تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1398برچسب:, | 15:35 | نويسنده : sarina

 

دلم گرفته از گذر ثانیه ها...

از پنجره ای که باز می شود به آسمانی ابری...

دلم گرفته از دفتری که پر شده و خودکاری که دیگر جوهر ندارد

دلم گرفته از این شهر شلوغ که مردمانش تنهایی می تراوانند

دلم گرفته از غم،اشک ،تنهایی

وباز دست بغض میفشارد گلویم را

وباز صدای هق هق گریه هایم میشکاند سکوت این اتاق را...

باز...



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت12:23---17 فروردين 1394
سلام ساریناجون سال نو مبارک امیداورم سال خوبی داشته باشی.چرا دیگه آپ نمی کنی؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزم ببخشید تنبل شدم خخخخ بخدا وقت نمیکنم


دخترمهر
ساعت19:18---23 مهر 1393
سلام عزیز جون هروقت اپ کردی بیا وبم بگو تا بهت سربزنم راستی یه قالب بهتر واسه وبت انتخاب کن که به موضوع وبت بخوره
پاسخ:باوشه فدات میگم قالبم نیدونم؟باش


maryam
ساعت17:58---28 فروردين 1393
عزیزم خیییییییییییییلی عااااااااااااالی بود:
پاسخ:مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززم ممنون که اومدی بازم بیا و نظر بده


ترنم
ساعت17:22---10 اسفند 1392
این روزهادلم اصرار دارد فریاد بزند!



اما من جلوی دهانش را میگیرم ...



وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!...



این روزها من خدای سکوت شده ام





خفقان گرفته ام !





تا آرامش اهالی بهم نخورد ...



ایول بابا وب زیبایی داری به منم سر بزن ولینکم کن اگه دوست داشتی بگو منم لینکت کنم بابای
پاسخ:مرسي كه اومدي عزيزم چشم


ستاره
ساعت16:28---22 بهمن 1392
سلام عزیزم وب خوبی داری اگه شد اس ام اس جدید هم بذار
پاسخ:ممنوم عزیزم حتما میذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: